maanantai 5. syyskuuta 2011

Viikko 36 paketit + muut muistamiset

  • Morgaise on saanut pehmeän ensimmäisen paketin.
  • Malla on saanut ihanan syntymäpäiväyllätyksen.
  • Kalliokeiju on saanut harmaasävyisen syyspaketin. 
  • Heidi on saanut ensimmäisen osan syyskuun paketista. 
  • Weba on saanut kivan syyskuun paketin.
  • Emäntä sai eilen päivän päätteeksi avata ihanan piristyksen. Se tuli tarpeeseen. Kiitos!
  • Raitasukka on saanut punasävyisen syyskuun paketin. 
  • norrran on saanut ensimmäiseen pakettiin jo haasteita mukaan. 
  • SinikkaP on saanut kesäisen mansikkaisen paketin. 
  • Ceridwen on saanut päivän piristyksen. 
  • BlueNun on saanut kouluviikon päätteeksi salaista postia. 
  • Jadekettu on saanut välimuistamisen. 
  • Sorveira on saanut syksyn sävyissä ensimmäisen paketin. 
  • Rapunainen on mennyt sanattomaksi nähtyään ensimmäisen paketin. 
  • Sirutin on saanut mieluisan ensimmäisen paketin. 
  • Jaana on saanut Sammakko aiheisen paketin.
  • Susi on saanut pakettiinsa muutaman lampaan. 
  • riitu on saanut syksyisen postikortin pariltaan. 
  • Ertzu on saanut syyskuun ensimmäisen paketin. 
  • Anneli on saanut ennakkopaketin tulevaa pakettia varten. 
 Pihka on saanut syksyn ensimmäisen ihanuuden:


 "Kiitin jo pariani nappivalinnoista, erityisesti sukista ja sukkaohjevihkosesta, josta saatoin poimia helposti puolisen tusinaa toteutettavaa mallia. Lanka on aina toimivaa ja kaunista ohutta Pirkkalankaa kauniissa väreissä. Kaulakoru on kuulemma virolaista tuotantoa ja sulatettu viinipullon kaulasta. Tykästyin koruun välittömästi ja siitä taitaa tulla "arkikoruni". Kuvasta puuttuu paketissa ollut synttärikortti."

10 kommenttia:

TiinaTonttu kirjoitti...

Oi, nyt joudun tämän kierroksen vain katselemaan (koska käsi himputti on vieläkin rikki) mitä muut saavat ihanissa paketeissa, . Mutta ehkä keväällä taas tulen mukaan neulerinkiin :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei, mulle on nyt iskenyt epäilys noiden pakettien sisällöistä... tai lähinnä sisällön arvoista. Olen netissä selaillut monia blogeja joissa on esitelty saatuja SNY-paketteja. Niissä on usein niin paljon tavaraa, että suositus SNY:n muistamiseksi (~15 €/kk) ei voi millään riittää... Nyt mietinkin, että koetaanko omat pakettini sitten vaatimattomiksi, kun en ole lähettämässä kolmea kerää lankaa + jotain muuta siihen päälle / paketti. Olen jo ostanut omalle SNY:lleni kolme kerää lankaa, jotka yhteensä maksoivat n. 25 €. Lisäksi olen ostanut kahdet puikot, yht. ~14 €. Jos lähetän kaksi kerää lankaa, ei ~15 € arvoon paljon muuta mahdu...

Yritän kai tässä kysellä, että onko aiemmilla SNY-kierroksilla tullut vastaan ongelmaa siitä, että joku kokee suositusarvoissa pysyvien muistamisten olevan liian vaatimattomia?

Heidi kirjoitti...

Tällä hetkellä paketit ovat maksaneet yli 15 €, joten paketin minimikuukausiarvo on ylittynyt.

Senhän sitä itse päättää, että kuinka paljon haluaa ylittää sen minimi 60 €, joka pitää käyttää näiden neljän kuukauden aikana. Mutta sitten ei voi olettaa, että välttämättä oma pari käyttää niin paljoa pakettiin, mitä itse olet käyttänyt.

Kevään kierrossa jokainen ylitti huomattavasti tuon minimi 60 €. Ja tosiaan, kun miettii, mitä 15 €:lla saa, niin eihän sillä välttämättä paljoa saa.

Minä pidän kirjaa kaikista osallistujista, ja jos viimeisessä kk:ssa näyttää siltä, ettei 60 € ole täyttynyt, niin kyllä minä huhuilen perään.

Anonyymi kirjoitti...

15€ on tosi pieni summa ja sehän on vähimmäisvaatimus. Itse en ainakaan koe jääneeni huonommalle, jos saan vain ne kaksi kerää ilman muita krumeluureja. Olen tyytyäinen, vaikka yhteen kerään, senhän pitäis sitten olla laadukasta lankaa :)Jos saan enemmän, niin sehän on vain plussaa...

Anonyymi kirjoitti...

Itelle taas ois ollu mahdotonta osallistua, jos minimisumma ois isompi, koska ei oo tuota maallista mammonaa juuri ylenmäärin. Tällä tasolla pystyy vielä osallistumaan, ja itse olen varsin tyytyväinen ainakin tänään saamaani pakettiin, jonka kohta bloggaan ja raportoin.

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon joka kerta SNY:hyn osallistuessani ylittänyt tuon 15 euroa ja sehän on tosiaan vaan se minimi. Tosiaan sillä ei hirveästi saa. Ei siitä mun mielestä tarvii ottaa paineita jos ei ole varaa satsata enempää, kunhan pitää huolen ettei alita tuota vaadittua summaa. Sitä paitsi, mun mielestä antamisen ilo on paras ilo, jos saan itse "vähemmän", niin so what. Summan suuruus on mun mielestä sivu seikka, enempi mulle ainakin merkkaa se, että ajattelee oikeasti mistä toinen vois tykätä. Mun eka SNY-kierros oli jotenkin masentava, itse koko ajan mietin jo seuraavaa pakettia ja miten parhaiten osaisin ilahduttaa toista, kun taas oma salaiseni lähetti paketit aina ihan viime tingassa, mutta pahinta oli se, ettei paneutunut oikeasti asiaan. Vaikka olin ilmoittautumislomakkeella kertonut toiveita, niin ne meni ihan päinvastoin. Sain esim. sellaista karkkia mitä inhoan vaikka olin asian tuonut esiin. Eli salaiseni ei paneutunut sen vertaa asiaan, että olisi lukenut tuota kyselylomaketta. Musta se tuntui tosi kurjalta. Eli älkää kukaan stressatko siitä paljonko se summa on vaan se, että oikeasti yritätte ilahduttaa ystäväänne :) Sitä paitsi, mun tän kuun paketti näyttää omissa silmissäkin aika runsaalta, mutta...kukaan ei voi tietää sitä paljonko esim. langat maksoi. Normaalihinnalla ne langat olis maksaneet huomattavasti enemmän, mutta oli tarjouksessa, niin sain ostettua enempi kuin oisin muuten ostanut :) Eli kannattaa kytätä lankatarjouksia ym. Mukavaa syksyä kaikille :)

Anonyymi kirjoitti...

Onpa tullut kivoja kommentteja kyselyyni, kiitos niistä :)! Huojentuneella mielellä jatkan paketin suunnittelua.

Anonyymi kirjoitti...

Minä pitäydyin kevään kierroksella minimeissä kokonaisarvoltaan, mutta käytin aina mahdollisuuksien mukaan aleja hyväkseni. Ja toisaalta itsetehdyissä en arvoa laskenut, sillä käytin niissä jo minulla marinoituneita lankoja/tarvikkeita. Toivottavasti silloinen ystäväni ei pettynyt eikä nykyinenkään pety, koska jatkan samalla linjoilla.

Anonyymi kirjoitti...

Ihania paketteja! Tänään lähti omalle ystävälleni eka paketti tunnustelevin mielin matkaan. :)) antamisen ilo on kyllä ehkä kuitenkin hitusen kivempaa kuin saamisen, etenkin jos onnistuu.

Anonyymi kirjoitti...

Mulla vielä mietinnässä oman ystävän paketti, todella mukavia paketteja ootte laittaneet matkaan. Mielenkiinnolla omaanikin odottelen.
Antaminen on mukavaa ja varsinkin silloin jos onnistuu toisen yllättämään positiivisesti, löytämään juuri sen jutun. Ei se paketin arvo, lankojen merkki ei niillä niin merkitystä, kunhan se vain vastaa sitä mistä on vinkit toiselle antanut.