perjantai 19. elokuuta 2011

Ilmoittautuminen on päättynyt

Nyt en ota enää ilmoittautumisia vastaan, vaan rupean käymään Teitä osallistujia vielä tarkemmin läpi ja jakamaan parit. 

Viimeistään sunnuntaina 21.8.2011 jokaisella pitäisi olla pari. Siitä sitten voi alkaa ensimmäisen paketin suunnittelu. Muistakaahan ensimmäinen yhteydenotto tehdä omaan pariisi. Lisäksi raportoida, kun otat pariisi ensimmäisen kerran yhteyttä, ja kun parisi on sinuun ensimmäisen kerran yhteydessä.

Kaikille toivotan mukavaa syksyä ja iloista mieltä!

14 kommenttia:

MysteryKnitter kirjoitti...

Nyt jännittää!

Santra kirjoitti...

Kuin monta kertaa voi käydä tarkistamassa s-postin viikonlopun aikana? ;) kiva jännittää.

MysteryKnitter kirjoitti...

Totta, Santra. Totta! Ai miten niin levoton? Tänäänkin olen rampannut mailissa varmaan viisikymmentä kertaa.

Katja81K kirjoitti...

Oi joi... aika hurahtanut liian nopeasti! Ihan innokkaana kyllä odotan näin ensikertalaisena!
Tämä viikonloppu tulee varmasti olemaan oikea jännityksen momentti!

MysteryKnitter kirjoitti...

Katja, tosi on! Mä en millään malttais odottaa, mutta täytyy vaan olla kärsivällinen.

Anonyymi kirjoitti...

Kivaa! Jännityksellä ja malttamattomana odotan viestiä Emolta!Näkisinkö unta kivoista muistamisista SNY:ytettävälleni?

Pia kirjoitti...

Kyllä nyt jännittää... On ihan jatkuvaa sähköpostissa juoksemista :)

MysteryKnitter kirjoitti...

Vielä ei mailissa ole mitään. Saa nähdä, onko iltaan mennessä.

Heidi kirjoitti...

No mulla on aikaa klo 23.59 asti lähettää parin tiedot. Koko ajan niitä tässä lajittelen. Kärsivällisyyttä.

MysteryKnitter kirjoitti...

En minä sitä että olsin kärsimätön, ei ei ei. Take your time vaan siellä. Kai tämä on vaan tätä, että kun olen eka kertaa mukana, niin hermoilen.

Susi kirjoitti...

Ei se ole sitä että on ekaa kertaa mukana, mä olen kolmatta kertaa mukana ja oon muutaman kerran käynyt tsekkaamassa postin, mutta ei ole vielä tipahtanut salaisen tietoja sinne. No huomiseen ei ole onneks enää pitkä matka ;) Onhan siinä kova homma emolla, että en halua hätyytellä...onpahan sitten huomenna jotain mielenkiintoista tieodssa kun noi maanantait on joskus vähän tylsiä ;)

MysteryKnitter kirjoitti...

Totta, Susi! Totta! Ai että suakin jännittää? No sit mä en oo tän älyttömän ramppikuumeeni kans yksin. Breathe, breathe....Hyvin se menee. Toivoton hermoilija olen. Mutta emolle toivotan tsemppiä ja kärsivällisyyttä kovasti. Hän tarvitsee sitä.

Susi kirjoitti...

Aina se jännittää kun on uusi ystävä vastassa ja yrittää parhaansa mukaan lähettää hälle mieluisia paketteja, jännittää kuinka hyvin siinä onnistuu jne. Mutta eiköhän tää tästä kun pääsee vauhtiin...nyt vaan niitä tietoja odottelemaan :)

MysteryKnitter kirjoitti...

Niinpä, Susi. Niinpä. Ja huomenna jatkuu jännät paikat. Aijaijai! Apua, miten mä selviän niiden koodien kanssa? Iik! Mutta kai niistä aina jotenkin selviää. Pakko selvitä kerta kaikkiaan kyllä!